Strony

czwartek, 12 stycznia 2012

Patricia Field

Czy zastanawiałyście się kto jest odpowiedzialny za kostiumy w filmach taki jak Diabeł ubiera się u Prady, Wyznania Zakupoholiczki, Seks w wielkim mieście ? Odpowiedź brzmi kostiumolog,stylistka i projektantka mody Patricia Field. Ta 73-latka zaskakuje mnie wyczuciem i tym jak potrafi zamienić każdą produkcję w księgę mody. Najważniejsze jednak jest to, że stylizacje są ponadczasowe i jak dla mnie nigdy się nie nudzą. Podążając za inspiracją, przejrzałam jej sklep Internetowy i oto co w nim znalazłam:





















Jak Wam się podoba ? 

Nie wiem czemu starsze projektantki tworzą bardziej wyzywające i buntownicze kreacje. Zawsze miałam również ten problem z Betsey Johnson, zupełnie inna mentalność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz