Strony

niedziela, 8 stycznia 2012

Mój faworyt w nawilżaniu dłoni.

Akurat mam ten problem, że kiedy spadają temperatury moja skóra wariuje, jest sucha i pięka. Twarz musi być cały czas peelingowana i nawilżana, a pod ręką muszę mieć pomadkę ochronną. Intensywnie też muszę dbać o swoje dłonie. Do tej pory stosowałam kremów do pielęgnacja miejscowej "Garnier- Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry" i byłam bardzo zadowolona z rezultatów. Jednak strasznie się denerwowałam długim okresem wchłaniania się w skórę kosmetyku. Kiedy czekałam byłam dosłownie tak bezbronna jak po malowaniu paznokci. Jednak pod choinkę dostałam zestaw kosmetyków Nivea, pewnie dlatego, że ta firma dla mnie się nie wyróżnia niczym szczególnym, jakoś nie wiązałam wielkiej nadziei z jej produktami. Wśród szamponu, płynu pod prysznic, dezodorantu zaskoczył mnie krem do rąk. 



Od producenta:

Błyskawicznie nawilżający krem do rąk NIVEA® dostarcza natychmiastową dawkę nawilżenia przesuszonej skórze dłoni, zapewniając odpowiednią pielęgnację bez uczucia lepkości.
Działanie: Dzięki zawartości naturalnych minerałów morskich oraz nawilżającej technologii Hydra IQ, jego niezwykle lekka formuła:
  • błyskawicznie się wchłania, pozostawiając dłonie miękkie i odświeżone,
  • stosowana regularnie wspiera naturalny proces nawilżenia skóry, utrzymując gładkość dłoni na dłużej.
Cena: około 9,20 zł 

Więcej informacji

Moja recenzja:

Ekstremalnie szybko się wchłania. Idealny do pracy, kiedy potrzebujemy bardzo szybko nawilżyć dłonie i wrócić do zajęć. Co ważne, nawet zaraz po aplikacji nie zostawia tłustych plam na papierze. Efekt jest jak dla mnie bardzo dobry, po paru dniach moja skóra stała się nawilżona i miękka, przyjemna w dotyku. Co ciekawsze, wydaje mi się, że wraz z kondycją skóry bardzo poprawiła się kondycja moich paznokci. Ale nigdzie nie ma na ten temat wiadomości. Co się tyczy zapachu, jest delikatny i przyjemny, długo utrzymuje się na skórze. Krem dzięki swojej konsystencji, łatwo rozprowadza się na dłoniach, przez co jest bardzo wydajny. Kosmetyk jest powszechnie dostępny, w niedużej cenie. Ogólnie jestem bardzo zadowolona i śmiło mogę polecić ten produkt.

Ocena: 5+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz