Strony

środa, 25 stycznia 2012

Studniówkowe Ja.

Długo mnie tu nie było, nie będę się tłumaczyć, bo jedno hasło powinno wszystko wytłumaczyć- MATURA. Ten horror jednak dopiero w maju, a w sobotę ? Studniówka! Bal życia czy wejście w dorosłość, jak powszechnie się mówi. Jednak dla każdej dziewczyny jest to okazja, by pierwszy raz poczuć się naprawdę wyjątkowo i przedstawić się zupełnie w nowym świetle.


Sukienka: Projekt oryginalnej sukienki należy do mojego ukochanego, podziwianego i nietuzinkowego Macieja Zienia, którego darzę niezmierną sympatią. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mnie stać na jego kreację. Projekt z kolekcji Jesień Zima 2011.

Zmiany, które ja wprowadziłam, to krój materiału pod dwutonem. Podkreśliłam bardziej talie i przedłużyłam przód tak, by delikatnie odsłaniał kolana. Nie chciałam żeby cokolwiek w mojej 'tradycyjnej szkole' wyglądało nietaktownie. Niestety też nie udało mi się wykryć jak Pan Maciej skroił dwuton by zachować swobodę w chodzeniu, więc ja zrobiłam po prostu rozcięcie. Nie mam również tak ładnie zaszytej tasiemki na górze i moja sukienka jest w wersji czarnej, wyszczupla mnie i wydłuża optycznie.


Maciej Zień - kolekcja jesień/zima 2011


Fryzura:Kolejna rzecz, która zaważa na całokształcie. Zawsze fascynowałam się retro i pin up'em. Dlatego fryzurę wybrałam bardzo prostą. Zdecydowałam się na lata 40 XX wieku, a'la divy z hollywoodzkiego snu.


Makijaż: Chyba każda z nas zna użytkowniczkę katOsu , jej tutoriale odnośnie makijażu zawsze do mnie trafiają i nawet czasem choć w połowie potrafię odwzorować te make op'owe cudeńka. Będę się wzorować na makijażu właśnie dodanym pod hasłem studniówka i jedyną inwazją z mojej strony w ten makijaż będzie kreska z eyelinerem, żeby zachować retro styl.


Dodatki i Buty: Dodatki jak zwykle na ostatnią chwilę, do nich pewnie odpowiednio pomaluje paznokcie. A jeżeli chodzi o buty to przez moją gigantyczną stopę skończyło się na bucikach z Deichmann'a, z których jestem ogólnie zadowolona. Szkoda tylko, że bardzo szybko się rozpadną, no ale cóż!


A jakie były Wasze studniówkowe inspiracje i jak wspominacie to wydarzenia ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz