Strony

wtorek, 6 grudnia 2011

Świat Seriali

Cześć, nazywam się Susanne i jestem serialoholiczką. Ostatni serial oglądałam godzinę temu, a teraz przede mną ciężkie wyzwanie-przerwa świąteczna. 

Kiedy zapytasz mnie co dzieje się w polskiej telewizji, niestety rozłożę ręce z bezradności. Wtedy pomyślisz sobie, że nie tracę czasu na jakieś tasiemce. Jednak jest zupełnie na odwrót, a co ciekawe uważam to za bardzo ciekawe spędzanie czasu wolnego. Zaczęło się niewinnie od odkrycia portalu, na którym były dostępne filmy online. Raz na jakiś czas sięgałam po pewną propozycję i spędzałam wieczorki z jakimś lekkim i przyjemnym filmem. Dalej zainteresowałam się serialem, o którym rozmawiały moje znajome- Plotkara (Gossip Girl). Trafiłam na stronę z serialami. Przeraziła mnie pula i możliwość wyboru. I zaczęło się... Niewinnie od jednego odcinka, aż fabuła wciągnęła mnie w takim stopniu, że potrafiłam oglądać kilka odcinków pod rząd. Tak w bardzo krótkim czasie, obejrzałam 3 sezony Plotkary. Później zaczęłam oglądać na bieżąco aż do dziś. W między czasie zaczęłam być ciekawa innych seriali i tak moja lista ma 8 stałych pozycji

1.Gossip Girl
2.Skins
3.True Blood
4.Pretty Little Liars
5.The Vampires Diares
6.Sekretny Dziennik Call Girl
7.Ringer
8.The Secret Circle

Postaram się co jakiś czas przybliżać jeden z nich. Zacznę już dziś od Gossip Girl -Plotkary.
Chyba każda z nas chciałaby poznać tajemnice życia w wyższych sferach. O tym właśnie jest Plotkara. Serial opisuje życie bogatych nastolatków zamieszkujących Manhattan. Wszystkie ich poczynania śledzi jednak plotkarski portal, w którym tytułowa Plotkara rozdaje karty. To od niej zależy czy wszyscy dowiedzą się o romansie, czy potknięciu głównych bohaterów. Każda z postaci ma swój charakter i swoją osobną skomplikowaną historię, po wymieszaniu powstaje niejednokrotnie mieszanka wybuchowa. Dlatego mimo 5 sezonów, nie wiele znajdziemy nudnych momentów. Serialowi towarzyszy muzyczna oprawa bez wątpliwości na najwyższym poziomie. Mi na przykład przybliżył zespoły jak Oh Land czy The Pierces, w których muzyce się zakochałam. Serial mogłabym nazwać swoistą księgą mody. Główne bohaterki zawsze są ubrane wg najnowszych trendów, u najlepszych projektantów. Ich kreacje na bankietach wywołują zachwyt. Zawsze na czasie i zawsze nienaganne. Gossip Girl powoli tworzy swoją legendę, przez nienaganność i dążenie do perfekcyjności. To właśnie dzięki temu, większość z nas kocha się w nieziemskim, tajemniczym, zawsze eleganckim i pociągającym Chucku Bassie, którego gra Ed Westwick. Podziwia ambicje, chęć dążenia do celu, niesamowity styl i szyk Blair Waldorf (Leighton Meester), która zdecydowanie skradła główną rolę z rąk Sereny. To wokół roli granej przez Blake Lively kręciła się do tej pory cała fabuła i to ona była niekwestionowaną gwiazdą. Dzięki serialowi stała się znana wokalistka The Pretty Reckless - młoda skandalistka Taylor Momsen, także śmiało mogę powiedzieć, że udział w projekcie na pewno zagwarantuje popularność i sławę.




Ciekawostka: W serialu jest polski akcent, a mianowicie drugoplanową rolę gra Polka Zuzanna Szdkowski, która wciela się w  Dorotę opiekunkę Blair. Dlatego niech Was nie zdziwi, kiedy usłyszycie jakieś polskie słowa. Ja kiedy pierwszy raz usłyszałam, że Dorota mówi po polsku, przewijałam moment kilkakrotnie. 

Chuck 

Blair

Dorota

Nate

Serena

Obrazki wygrzebane w Google-Grafika

10 komentarzy:

  1. Hehe a ja myslałam, ze to ja dużo seriali oglądam. Widzę, że jednak lepsza jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądam sporo seriali :).
    Najbardziej lubię Skinsów, a ostatnio zaczęłam oglądać też Misfitsów.
    W sumie polskich seriali nie oglądam zbyt dużo.
    Najwięcej czasu przesiaduje na stronach, gdzie seriale można oglądać online, podobnie jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj oj ;P Seriale nie powinny Ci być teraz w głowie kochanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jesteś sama! :) Najbardziej lubię plotkarę, 90210, PLL, Skinsów. Ostatnio zaczęłam oglądać Heart of Dixie i PW :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo oglądam cały czas seriale ,uwielbiam
    The Secret Circle ,Pretty Little Liars oraz 90210 <33
    Oglądam też między czasie Gossip Girl ...
    A teraz na święta wszystko się pokończyło i trzeba czekać aż do stycznia :/ Już nie mogę się doczekać :D

    Ciekawy blog :D
    Zapraszam do siebie ;p
    + Obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Dziewczyny za wsparcie. Nie chcę Was przerażać, ale z mojej listy aż 6 seriali wraca na antenę w styczniu, nie wiem kiedy ja znajdę czas na życie po nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama oglądam seriale, mój ulubiony to plotkara właśnie i Jak poznałem waszą matkę. A i Przyjaciele każdy odcinek obejrzałam kilka razy.
    Niestety matura za pasem więc jestem na małym odwyku. Ale nie odmówię sobie czasem - to silniejsze ode mnie.
    Obserwuje, może mój blog również cię zainteresuje. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Plotkara <3

    obejrzyj skazany na śmierć <3


    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam kilka na tapecie, ale nic z powyższych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo osób poleca i lubi Plotkarę a ja nie widziałam ani jednego odcinka ;)

    OdpowiedzUsuń