Strony

środa, 7 grudnia 2011

Podjęłam wyzwanie!

8 minut dziennie na mięśnie pośladków!

Czytając różne fora zawsze ciekawiły mnie mnie podpisy, w których było napisane "x kg mniej", "ćwiczę od x miesięcy regularnie" czy "dzięki diecie, do wymarzonej wagi zostało x kg". Dlatego postanowiłam coś zrobić dla siebie i zobaczyć ile we mnie motywacji i zawziętości. Zawsze marzyła mi się jędrna, umięśniona pupa. Poszperałam trochę na Internecie i znalazłam filmik. Zawiera on 8 minut ćwiczeń, właśnie na wymodelowanie ładnych pośladków. Znalazłam pod nim wiele pochlebnych komentarzy, które potwierdzały skuteczność. Podobno pierwsze efekty widać po 3 tygodniach. Pomyślałam sobie-czemu nie ? I tak od kilku dni regularnie ćwiczę. Nie powiem, żeby było łatwo. Daje się we znaki brak kondycji i mięśni, ale jestem nieugięta. Jeżeli dzięki temu będę miała fajny tyłek, to mogę się pomęczyć 8 minut dziennie.


Z tej serii na YT dostępne są również ćwiczenia na brzuch, ramiona i nogi.

Także trzymajcie za mnie kciuki i jeżeli któraś z Was podejmie któreś z wyzwań, to z chęcią dowiem się jak Wam idzie !




Przy okazji zapraszam na stronę sklepu z kosmetykami mojej koleżanki Joper.pl




6 komentarzy:

  1. to świetnie się masz, bo nie ma mowy o jakiś niedoskonałościach :)

    Ps. sama kiedyś sobie postanowiłam ćwiczyć w ten sposób i właśnie również na pośladki, ćwiczyłam z niecały miesiąc, a potem już mi się odechciało i chyba będzie trzeba do tego wrócić i się zawziąć ;) życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej interesują ćwiczenia na brzuch- moja oponka doprowadza mnie do obłędu...

    trzymam mocno kciuki za Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ;) Ja nie wiem czy podejmę wyzwanie. leniuszek ze mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja codziennie chcę podjąć wyzwanie, by ćwiczyć regularnie jednak na chęciach się kończy:)
    Trzymam Kciuki za Ciebie i powodzenia w bloggowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam te ćwiczenia.. :D ah, kiedyś się ćwiczyło :D

    OdpowiedzUsuń