Strony

czwartek, 8 grudnia 2011

Moja pierwsza recenzja! Perspiblock Deo

Większość Koleżanek z innych blogów skupia się na kosmetykach do makijażu. Ja pójdę z pierwszą recenzją trochę w innym kierunku, moją pierwszą recenzję poświęcę na antyperspirant roll-on - Perspiblock. 
Strasznie nie lubię prać moich koszulek, bluzek czy swetrów za każdym razem, kiedy je założę. Strasznie mnie irytują różne plamy i zniszczone tkaniny przez antyperspiranty, dlatego rozwiązania poszukałam w aptece.
Pani farmaceutka zaproponowała mi antyperspirant z Vichy oraz Perspiblock. Ze względu na cenę zdecydowałam się na drugą propozycję, a oto moje odczucia.

Perspiblock Deo 




Dostępność: Apteka, Allegro lub sklepy internetowe z kosmetykami czy lekami

Cena: ok. 20 zł.

Opis: "Antyperspirant Perspiblock Deo przeznaczony jest dla osób z problemem nadmiernej potliwości, dla których działanie tradycyjnych antyperspirantów okazało się nieskuteczne.
Aktywne związki zapewniają skuteczność w redukcji zbyt obfitego wytwarzania potu. Udowodnione działanie przeciwbakteryjne składników pomaga zniwelować przykry zapach potu.
Perspiblock Deo zawiera alantoinę, która działając łagodząco oraz wygładzająco, zapobiega powstawaniu podrażnień skóry."


Sposób użycia: "Perspiblock Deo przeznaczony jest do stosowania zewnętrznego, na okolice skóry nadmiernie pocące się tj. pachy, dłonie, stopy.
Stosować tylko na czystą, suchą i zdrową skórę. Nie stosować w ciągu 48 godzi po depilacji.
Przez pierwsze 2-5 dni Perspiblock Deo należy stosować każdego wieczoru przed snem, do osiągnięcia pożądanego efektu. Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu lub tak często jak to jest konieczne, aby utrzymać intensywność pocenia się pod kontrolą.
Po wieczornym stosowaniu należy rano umyć miejsce aplikacji delikatnym mydłem i spłukać wodą. Rano nie należy stosować preparatu powtórnie. W celu uniknięcia podrażnień nie zaleca się używania innych dezodorantów lub antyperspirantów w ciągu następnego dnia po aplikacji."


Opakowanie: 50 ml

Plusy wg mnie: Przede wszystkim skuteczność! Jest naprawdę skuteczny! I za to mógłby dostać u mnie 6/6. Efekt można zauważyć po pierwszym użyciu. Po kilku aplikacjach pod pachę, nie pocimy się praktycznie w ogóle. Więc rezultat końcowy można uzyskać w ciągu paru dni. Zapach produktu jest delikatny i praktycznie niewyczuwalny, dlatego śmiało można używać wszelkich perfum. Konsystencja płynna, przypominająca wodę. Nie trzeba nakładać wiele by antyperspirant zadział, dlatego jest bardzo wydajny i starcza na długo. W sumie też przede wszystkim, że ja stosuję go raz na jakiś czas.

Minusy wg mnie: Właściwie to spodziewałam się, że środek tego typu musi działać w inny sposób niż zwykłe antyperspiranty. Dlatego niech Was nie zaskoczy, że po nałożeniu odczuwa się delikatne szczypanie, które przechodzi po kilku minutach. Perspiblockj nakłada się na noc, gdy nałoży się za wiele przynajmniej u mnie pojawia się efekt klejącej i podrażnionej lekko skóry pod pachami. Za niedogodność można uznać również to, ze można go nakładać dopiero po 48 h po depilacji, dlatego stosując go w jednej serii niestety nie możemy się depilować pod pachami.

Ogólna ocena: 4+/6  
Myślę, że efekt jest bardzo dobry, ale niestety te pojawiające się podrażnienia (którym zaprzecza opis producenta) zaskoczyły mnie i to przede wszystkim obniża mają ocenę produktu. Mimo wszystko POLECAM!



Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie produktu czy doświadczenia z produktami tego typy zapraszam do komentarzy!
W ogóle z chęcią się dowiem na ile była pomocna moja recenzja i co mam poprawić, zeby kolejne były lepsze!

10 komentarzy:

  1. Słyszałam o nim ale wole coś mniej drastycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jest jakiś zapach tego? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. hej!

    fajnie że nie trzymasz się tego czego wszyscy, to jest kosmetyków do makijażu!

    Obserwuję :)

    Mel.♥ z happylifepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. @Agathka -"Zapach produktu jest delikatny i praktycznie niewyczuwalny, dlatego śmiało można używać wszelkich perfum."

    Pozdrawiam :)

    Dziewczyny, dziękuję za dodanie bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a udaje Ci sie dojsc do celów w postanowieniach? :) Jesli tak, zdradz jak to robisz! :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja pomocna na pewno, nie mam może jakiegoś dużego problemu z poceniem ale denerwuje mnie zapach dezodorantu na ubraniach lub przebarwienia ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  7. niezły produkt, czekam na więcej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie kupowałam w aptece takich produktów, bo nie mam za dużych problemów jeżeli chodzi o skórę czy potliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wygląda :) pierwszy raz widzę na oczy tę firmę,a próbowałaś z Ziaji Blokera?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam blokera z Ziaji. Jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń