Strony

piątek, 9 grudnia 2011

Batman - moja inspiracja.

  Każda z nas ma jakieś źródła, z których czerpie inspiracje na ideał mężczyzny. Gdy byłam mała moim był Herkules (pamiętacie ten serial?), teraz o kilku lat nieprzerywanie wielbię komiksowego Bruce'a Wayne'a, czyli Batmana. Nie umywa się do niego latający Superman, czy łażący po ścianach Spiderman. To właśnie inteligentny, przebiegły, skuteczny, odważny, silny Batman skradł mi serce, nie wspominając już o jego prawdziwej tożsamości. Dlatego chciałabym Was zachęcić do obejrzenia przede wszystkim filmów, które są genialnymi produkcjami i do zapoznania się z historią tej fikcyjnej postaci. Ostatnio, też został mi podrzucony następujący link : Animowany Batman . Także jeżeli, któraś z Was chciałaby sobie przypomnieć lata dzieciństwa, polecam świetną kreskówkę.   

Gdyby któraś z Was wiedziała, gdzie dostanę jakiekolwiek części garderoby z logiem Batmana, byłabym wdzięczna za info w komentarzach :)













Fotografiki jak zwykle z weheartit.com

Zapraszam do komentowania i byłabym wdzięczna gdyby grono moich Obserwatorów stale rosło :)
Z góry dziękuję, Susanne !

7 komentarzy:

  1. Też strasznie lubię motywy Batmana :).
    Przeglądałam torby, były właśnie ze znaczkiem Batmana i ze Spidermana.
    Na internecie na pewno coś znajdziesz :).
    Wiele osób ma bluzy i koszulki, najczęściej ma właśnie z allegro. ;)
    http://allegro.pl/m-damska-batman-koszulki-koszulka-t-shirt-prezent-i1931552707.html
    http://allegro.pl/super-torba-batman-do-szkoly-extra-na-prezent-i1945825950.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny motyw;) Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Sleeping_beauty Dzięki wielkie za podpowiedź, muszę poprawić swoje umiejętności poszukiwawcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widziałam niedawno na jakimś blogu pasek taki z logiem tym takim jak na ostatnim zdjęciu. Dość ciekawe : )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te inspiracje :)) bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam :)

    Ps. jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, do wygrania są 3 olejki do ciała Stara Mydlarnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W reserved kiedy były, ale chyba już nie ma. ;)

    OdpowiedzUsuń