Strony

wtorek, 27 grudnia 2011

Sándor Pongor

Nie spodziewam się by ktoś, kto nie siedzi w tatuażach kojarzył tego Pana, a myślę że warto. Ogólnie sztuka tatuażu z roku na rok jest doskonalona i na naszych ciałach powstają obrazy i najprawdziwsze arcydzieła. Jedną z osób, która zachwyca mnie swoim rzemiosłem jest właśnie tytułowy Sándor Pongor, węgierki tatuator. Wykonuje on zachwycające tatuaże, przedstawiające zazwyczaj oblicza ludzkie. Dzieła te zajmują bardzo często całe plecy i myślę, że gdybym miała jakiś projekt tatuażu to właśnie jemu oddałabym pod maszynkę.

Jak Wam się podoba? Macie jakiś swoich ulubionych tatuatorów? Planujecie jakieś tatuaże na przyszłość,a  może już macie?









3 komentarze:

  1. Owszem nie które są bardzo ladne ale nie odważyłabym sie na coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tatuaże niektóre się podobają ale chyba niekoniecznie na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie planuje tatuażu, ale niektóre mi sie podobają, szczególnie napisy na nadgarstku ;)

    OdpowiedzUsuń