Strony

czwartek, 29 grudnia 2011

Najlepsza sukienka Blue Rags?

Grzebiąc w Internecie trafiłam na stronę pewnego sklepu, a mianowicie Blue Rags. Do tej pory go nie znałam, ale szczerze mogę powiedzieć, że będę wracać do jego propozycji w poszukiwaniu inspiracji. Przeglądając kolejne zakładki trafiłam na dział sukienek i chciałabym stwierdzić, że nawet znalazłam swoje typy. Dlatego z okazji zbliżającego się Sylwestra i okresu balów karnawałowych, chciałabym podzielić się z Wami propozycjami tego właśnie sklepu.

Mój Typ
Przede wszystkim, dół sukienki, czyli ta spódnica-zaczynając się w talii, będzie ją podkreślać. Jej długość 3/4, jest zawsze modna i dodaje ciekawego wyrazu kreacji. Poza tym pozwala pochwalić się szpilkami czy innymi czółenkami. Zwróciłabym też uwagę na jej prosty wzór, pozwala to na zabawę dodatkami.


Na pograniczy kitu a abstrakcji.
W oko wpadła mi jeszcze jedna propozycja, a mianowicie 'mała czarna panterkowa'. Przede wszystkim dlatego, że pierwszy raz widzę taki pomysł i połączenie. I pierwsze co mi wpadło do głowy, to panterka kojarząca mi się z kiczem, ale jak się tak przyjrzałam i zastanowiłam, to stwierdziłam, ze ta sukienka właściwie jest wyjątkowa. Jakby dobrze zakombinować, dobrać odpowiednie dodatki to gwarantuje ona nam niepowtarzalną kreację, którą się po prostu zostanie zapamiętana.



Cekinowa
Myślę, że nie pierwszy i nie ostatni sezon będą królowały sukienki cekinowe, a i takie są dostępne w sklepie Blue Rags. Co najważniejsze kroje są bardzo proste, co jest ważne przy kreacjach tego tupu, które są ozdobą same w sobie. Przez udziwniane wzory, wyglądałybyśmy raczej jak choinki, a tu nie o to chodzi.



 Inne propozycje dostępne na stronie Blue Rags.
















 Jak Wam się podoba? Wybrałybyście coś co Wam wpada w oko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz