Strony

piątek, 30 grudnia 2011

Rozwiąż quiz, a powiem Ci jaki masz styl?

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię rozwiązywać quizy, które proponują mi coś co trafi w mój gust. Po pierwsze strasznie jestem ciekawa jak moje niektóre preferencje odzwierciedlają się w ubraniach, po drugie jestem ciekawa co z tego tak naprawdę mi się spodoba z propozycji. Kolejny dzień klikając przypadkowe linki, wpadłam na stronę brytyjskiego sklepu obuwniczego, który po rozwiązaniu ankiety, zaproponował mi inspiracje i swoje produkty, a wygląda to tak: 

 
Właściwie mogę stwierdzić, że podobają mi się niektóre propozycje. Choć tę panterkę i czerwone szpilki... Nie nawet bym nie zwróciła na nie uwagi na półce. Ta torebka pudrowa, to też nie mój styl. Za to obrazki mi się bardzo podobają, a moją uwagę przykuła Anja Rubik. Link do quizu podaję niżej,  podzielcie się wrażeniami :)


A z czystej ciekawości chciałam zobaczyć jaka nie jestem i klikałam, na odpowiedzi najmniej do mnie pasujące, a oto wynik jaki mi wyszedł:


Choć i w wersji classic bym odnalazła wiele dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz