Strony

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Lana Del Rey.


"Urodziwa Lana Del Rey ma 25 lat oraz wszelkie predyspozycje, aby stać się wielką gwiazdą w 2012 roku. Swoim nostalgicznym śpiewem przywodzi na myśl wokalistki z lat 40., a stylistykę retro przełamuje elektronicznymi wstawkami i tekstami traktującymi o grach wideo.

Wokalistka na koncie ma już sukces internetowy; jej pierwszy, amatorski teledysk obejrzało w portalu YouTube ponad 12 milionów osób. Jak każdy fenomen, Lana Del Rey wywołała kontrowersje. Oskarżano ją o kopiowanie innych, a także o to, że jest kolejnym "produktem" rynku muzycznego. Swoim drugim singlem i pełnym przepychu teledyskiem potwierdziła jednak swoja klasę i talent. Na początku przyszłego roku ukaże się jej debiutancki album. (...)."




Mi osobiście barwa głosu tej młodej piosenkarki bardzo odpowiada i wróże jej karierę. Podoba mi się również jej pomysł stylizacji na retro, w całej masie celebrytów mało kto decyduje się na taką stylistykę. Taka dobra-grzeczna wersja mojej ukochanej Dity von Teese. Czyli jak najbardziej na tak, choć nie powiem żeby nie irytowały mnie jej dłuuuugie tipsy na teledysku i robione usta.

A Wam jak się podoba debiutantka?








2 komentarze:

  1. Też ją uwielbiam, nie zacznę dnia jak nie usłyszę tych piosenek ;)
    LOVE
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń