Strony

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Papierska?

 Myślę, ze większość z nas z ciekawością śledziła polską edycję Top Model. Moja przygoda skończyła, gdy z zniesmaczaniem zaczęłam oglądać pierwsze odcinki 2 edycji. Program ten po prostu nie spełniał moich oczekiwań, a dziewczyny pozwalały sobą pomiatać, by tylko zaistnieć. Dlatego o losach uczestniczek dowiadywałam się jedynie z tabloidów. Jednak bardzo dobrze pamiętam pierwszą edycję i płaczliwą Paulinę, o której podobno słuch zaginął. Jednak się odnalazła! W magazynie E!stilo, możemy oglądać Papierską w stylizacji kolorowej królowej śniegu





 
Jak Wam się podoba taka Paulina? Ma szanse jeszcze zaistnieć?

6 komentarzy:

  1. nie przepadam za nią, ale tu wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak nie ona. Pamiętam ja mnie denerwowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubiłam jej w programie... Teraz też zdjęcia mnie nie powalają:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno proponują jej coś w Indiach, może tam... W Polsce już chyba pokazała co miała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda. ;) Nie poznałabym jej. mam nadzieję, że uda jej się coś "podziałać", bo o ile jej samej nie lubię, to zawsze byłam wielką fanką jej urody. :)

    OdpowiedzUsuń