Strony

sobota, 10 marca 2012

Backless dress? Czyli fantastyczne sukienki bez pleców...


Pewnie każda z nas bazgrała na kartkach, jakieś swoje projekty. Mi również zdarza się coś bazgrolić. Oczywiście nie jestem projektantką, więc moje szkice nie są jakieś szczególne. Prosta kreska, która z grubsza zarysowuje to co akurat mi się wymyśli w główce. I tak ostatnio mam fazę na sukienki bez pleców. Oto jakie inspiracje wyszukałam w związku z tym.










A jaki jest wasz ulubiony typ sukienki? 






8 komentarzy:

  1. śliczne są ;]
    Dla mnie typ nie ma znaczenia, jeżeli jest ładna i wygodna to już mnie korci by kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te sukieneczki:)
    No mi ostatni strasznie podobają się rozkloszowane, ale niestety jeszcze nie znalazłam tej idealnej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukieneczki buziaczki : *
    Jutro masz urodziny,wiec niech gwiazdka Ci zaświęci się

    OdpowiedzUsuń
  4. Love them all!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo nawet ładne te sukienki jednak aj bym się chyba źle czuła w sukience odsłaniającej plecy
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham takie sukienki , świetne zdjęcia :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey there I am so happy I found your web site, I really found you by mistake, while I was browsing on Google for something else, Anyways I am here now and would just like to say cheers for a incredible post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don't have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the awesome job.
    jeux de gratuits

    OdpowiedzUsuń